رد شدن به محتوای اصلی

تایید ابتلای سپیده قلیان به کرونا در زندان بوشهر

 


سپیده قلیان، فعال مدنی محبوس در زندان بوشهر، به کرونا مبتلا شده است. گفته می‌شود که علیرغم گذشت یک هفته از اعلام نتیجه تست کرونا و درخواست اعزام به مرخصی، تاکنون با مرخصی درمانی این فعال مدنی موافقت نشده است.
 

 ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سپیده قلیان، فعال مدنی محبوس در زندان بوشهر، به کرونا مبتلا شده است.

جمال الدین حیدری منش، وکیل مدافع خانم قلیان طی یادداشتی در حساب شخصی خود ضمن اعلام این خبر نوشت؛ بیش از یک هفته است که تست کرونای وی مثبت اعلام شده است. به گفته او علیرغم تایید ابتلا و درخواست جهت اعزام به مرخصی استعلاجی، مسئولان به بهانه‌های مختلف از اعزام این فعال مدنی به مرخصی خودداری می‌کنند.

نظرات